יום ש', טז’ באדר ב' תשע”ט
דף הבית דבר המנהלת טיולים והצגות יועצות אודות יצירת קשר
 
 

סטנדרטיזציה של הערכת התנהגות בבתיה"ס היסודיים לכיתות ו, ז-ח, בהלימה לחוזר המנכ"ל בנושא אקלים וצמצום אלימות מספט' 2009: קריטריונים התנהגות מצטיינת התנהגות טובה מאד התנהגות טובה התנהגות טעונת שיפור התנהגות לקוייה היעדר אלימות פיזית 0 אירועי אלימות 0 אירועים 0 אירועים אירוע אחד שאיננו חמור יותר מאירוע אחד חריג וחמור ציות להוראות הצוות 0 אירועים 0 אירועים אירוע אחד 2 אירועים ומעלה לא מקבל כלל מרות וסמכות התנהגות הולמת בשיעור(ישיבה במקום,הבאת ציוד,הקשבה, שת"פ) באופן מלא ב 95% מן השיעורים נוהג באופן הולם ב 80% לפחות תפקוד תלמידאי לקוי אין תפקוד תלמידאי יחס מכבד לזולת- היעדר אלימות מילולית 0 אירועים,תרבות שיחה +התנדבות ותרומה לזולת 0 אירועים 1-2 אירועים יותר מ-2 אירועים קלים... יותר מ-2 אירועים חריגים עמידה בלוח זמנים ללא איחורים 1-2 איחורים מוצדקים 3 איחורים ויותר 6- 10 איחורים מעל 10 איחורים שמירה על הסביבה 0 אירועים 0 אירועים 0 אירועים 1 אירוע יותר מאירוע אחד התנהגות נאותה בטקסים ופעילויות כולל טיולים 0 אירועים 0 אירועים 0 אירועים חריגים 1 אירוע משמעתי חריג יותר מאירוע אחד טוהר בחינות 0 אירועים 0 אירועים 1 אירוע של העתקה 2 אירועים יותר משני אירועים היעדר ניצול לרעה של אמצעים טכנולוגיים 0 אירועים 0 אירועים 1 אירוע משמעתי 2 אירועים יותר מ 2 אירועים תלבושת אחידה בהתמדה מלאה הגעה ללא תלבושת –פעם אחת 2 עד 3 פעמים ללא תלבושת עד 10 פעמים 10 פעמים ויותר ציון התנהגות כללי הצטיינות(לעומת התנהגות טובה מאד) מתבטאת ב-תרומה לכלל 1-2 הרשמות סה"כ על איחור או תלבושת או תלמידאות 3-4 סה"כ אירועי משמעת קלים יותר מ4 אירועי משמעת קלים או מעורבות באירוע אלימות חריג נער/ה עם התנהגות סיכונית מובהקת המעורב באירועי משמעת ואלימות חוזרים ונשנים

 
 
מה קורה בשמעוני תשע"ט
מצוינות תשע"ט
הודעות תשע"ט
חיים ברשת
למידה בשעת חירום